Umeščanje prometne infrastrukture v prostor mora temeljiti na obstoječi in načrtovani rabi prostora, pa tudi na obstoječi in bodoči organizaciji dejavnosti v prostoru.
Pri načrtovanju prometne infrastrukture je potrebno upoštevati medsebojni vpliv različnih prometnih sistemov. Predlagane rešitve temeljijo na primerjavi variantnih rešitev s tehničnega, prometno ekonomskega, prostorskega in okoljskega vidika.
Galerija
Povpraševanje
Vas zanimajo naše storitve? Pišite nam ali pa nas pokličite - z veseljem se vam bomo predstavili in vam svetovali.
Pomembnejše reference
- Celostna prometna strategija občine Novo mesto, naročnik MO Novo mesto, maj 2017 – VEČ…
- Celostna prometna strategija občine Metlika, naročnik Občina Metlika, april 2017 – VEČ…
- Primerjalna študija variant nove povezovalne ceste Kranj – Škofja Loka, naročnik DRSC, oktober 2011
- Primerjalna študija variant obvoznice Zg. Hotič var. Občine Litija, naročnik DRSC, oktober 2011
- Celostna študija spremljajočih objektov ob trasi tretje razvojne osi (južni del – NM – Metlika – Vinica), naročnik DRSC, oktober 2011
- Primerjalna študija variant obvoznice Kočevje, naročnik DRSC, maj 2010
- Primerjalna študija variant obvoznice Bohinjska Bistrica, naročnik DRSC, maj 2010
- Primerjalna študija variant obvoznice Šoštanj, naročnik DRSC, maj 2010